ترسناک ترین وبلاگ دنیا

در این وبلاگ ترسناکترین چیزهای دنیا رو برای شما قرار میدم

ترسناک ترین وبلاگ دنیا

در این وبلاگ ترسناکترین چیزهای دنیا رو برای شما قرار میدم

در این وبلاگ ترسناکترین چیزهای دنیا رو برای شما قرار میدم.از اجنه تا معرفی برترین فیلم های ترسناک دنیا چیزهایی که ترس شما رو از حقایق بیشتر میشود

داستان خارجی ترسناک درباره جن زدگی 2

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ


قسمت دوم

برای مشاهده متن به صورت کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید

به سختی روی پام ایستادم و دنبال خواهرم گشتم صدایی از پشت آمد بر گشتم دیدم خواهرم است و با چهره ای خندان به من نگاه آمد جلویم و با لحنی بد گفت شمارش معکوس شروع میشه ۱،۲،۳،۴،۵،۶،۷،۸،۹،۱۰ بازی شروع شد به بازی من ترس و لرز خوش امدی .  او دوباره غیب شد به ساعت نگاه کردم دو بامداد بود رفتم و روی زخمم مرحم بستم حاضر شدم تا بروم خونه دوستم هازارد تا در مورد امشب به بگویم چون او یک جنگیر است قبلن کلاساشو می رفته . نیم ساعت راه می رفتم تا به خانه ی هازارد رسیدم زنگ درو زدم و هازارد درو باز کرد به هم دیگه سلا م

کردیم و رفتیم در خانه . او گفت الیوز پات چی شده گفتم بشین تا برات بگم 

تو خونه با خواهرم تنها بودم که گوشی زنگ خورد و تا اینجا که به خانه 

به خانه شما آمدم و ... هازارد حرفم را قطع کرد و گفت پدر و مادرت چیزی می دانند گفتم نه  گفت باید بریم خانه ی شما و اون جن لعنتی رو پیدا کنیم . گفت بزار برای شب من الان باید استراحت بکنم گفت باشه تا دو ساعت دیگه میریم چیزی خواستی صدام کن باشه؟ خوب . یعنی اون کی میتونه باشه شمارش برام خیلی آشنا بود یکم که یادم اومد دیدم شمارش 55551039 گفتم این که شماره ی مامانمه وای نه ممکنه اون ما مانم باشه خوابیدم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی